Klantwaarde staat centraal, bij ons is dit geen cliché. Je ziet dit terug in de nauwe samenwerking, het directe contact tussen team en klant, het meedenken, het concreet sturen op verbeterpunten en een hoge NPS.
Dit staat voor het hooghouden van werkgeluk voor al onze medewerkers. Geen hiërarchie maar zelfsturende teams en de focus ligt op persoonlijke ontwikkeling, coaching, vieren van successen en leren van fouten. Work hard, play hard.
Wij staan klaar voor elkaar, voor de medemens en het milieu. Dit betekent dat we samenwerken met goede doelen, hulp bieden aan kansarme groepen en duurzaamheid intern stimuleren.
Experius 3.0 weekend 2019
Experius 3.0 weekend 2018
Oprichter Experius, Peter
Back-end developer bij Experius, Derrick
Front-end developer bij Experius, Jesse
Best Workplace 2017
Experius, Singelloop Utrecht 2017
Experius in Mayerhofen 2017
Experius, kerstontbijt 2016
Klant coördinator bij Experius, Fleur